Χαβαλεδιάζοντας μέχρι θανάτου.

Η ψυχαγωγική, διασκεδαστική, χαβαλεδιάρικη διάθεση  συνιστούν όλο και πιο πολύ την κυρίαρχη επικοινωνιακή συνθήκη σε τοπικό και πλανητικό επίπεδο. Η συνταγή της ‘επιτυχίας’ δεν φαίνεται να διαφέρει ιδιαίτερα είτε πρόκειται για tv ή για μπλογκόσφαιρα. Δημιουργήστε αντιπαραθέσεις και ιστορίες με έντονα προσωπικά στοιχεία και διασκεδάστε την εξέλιξη τους.

Όπως διαμορφώνονται τα πράγματα στην εγχώρια δημόσια επικοινωνία αξίζει σίγουρα περισσότερης προσοχής η άποψη του Neil Postman στο Amusing Ourselves to Death: Public Discourse in the Age of Show Business

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s