Για μια δημοκρατική αξιολόγηση της Ιστορίας

 

Μόλις έλαβα το εβδομαδιαίο ενημερωτικό δελτίο της Ένωσης Πολιτών για την Παρέβαση που μεταξύ άλλων παραθέτει ένα αρχείο με υπογραφές πανεπιστημιακών σχετικά με την υπόθεση της αξιολόγησης του βιβλίου Ιστορίας της ΣΤ’ τάξης του δημοτικού. Το κείμενο αναφέρει τα παρακάτω.

«Παρακολουθούμε με ανησυχία την επιστημονικά ατεκμηρίωτη και ιδεολογικά χρωματισμένη αντίδραση προς το νέο σχολικό εγχειρίδιο της ΣΤ’ τάξης του Δημοτικού. Επειδή υπερασπιζόμαστε την ελευθερία της έρευνας και του επιστημονικού διαλόγου, στο πλαίσιο του οποίου είναι θεμιτή και εποικοδομητική η κριτική, ζητούμε το βιβλίο να παραμείνει στα σχολεία και να αξιολογηθεί μέσα απο διαδικασίες διαφανείς, έγκυρες και δημοκρατικές. Διορθώσεις ή παρεμβάσεις στο κείμενο του σχολικού εγχειριδίου δεν νοείται να γίνονται με πολιτική εντολή, βάσει ατεκμηρίωτων διαμαρτυριών και κατά παράβαση κάθε επιστημονικής δεοντολογίας»


Advertisements

One thought on “Για μια δημοκρατική αξιολόγηση της Ιστορίας

  1. Το σχόλιο τους είναι αυτονόητο: «Επειδή υπερασπιζόμαστε την ελευθερία της έρευνας και του επιστημονικού διαλόγου, στο πλαίσιο του οποίου είναι θεμιτή και εποικοδομητικήνη η κριτική, ζητούμε το βιβλίο να παραμείνει στα σχολεία και να αξιολογηθεί».
    Έτσι δεν δουλεύουν οι επιστήμες; Thesis – Antithesis ανάμεσα στους ακαδημαϊκούς, όχι στα τηλέ-παράθυρα ή στα έδρανα της βουλής.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s