Google Pay Per Action

H Google εισήγαγε δοκιμαστικά την χρέωση διαδικτυακής διαφήμισης στο μοντέλο Pay per Action. Σύμφωνα με αυτό ο διαφημιζόμενος θα χρεώνεται το ποσό που αναλογεί στο εκάστοτε κλίκ, εφόσον η επίσκεψη του χρήστη στο website του καταλήξει σε κάποια από τις ενέργειες (actions) που έχει προκαθορίσει ο διαφημιζόμενος. Τέτοιες ενέργειες ποικίλλουν ανάλογα με τους στόχους κάθε καμπάνιας. Η πραγματοποίηση αγοράς, η εγγραφή σε newsletter, το κατέβασμα ενός αρχείου, η συμπλήρωση κάποιας φόρμας μπορεί να είναι κάποιες απο αυτές.

Το Pay Per Action έχει αποστολή την άρση της καχυποψίας της αγοράς για τα ψεύτικα κλίκ . Εκείνα δηλαδή που δεν προέρχονται απο όντως ενδιαφερόμενους υποψήφιους πελάτες, αλλά από κάποιους που δρουν έτσι για το ατομικό τους όφελος.

Αναμένω να λειτουργήσει κανονικά και να επεκταθεί σύντομα και εκτός ΗΠΑ γιατί θα συμβάλει στην τόνωση της εμπιστοσύνης στο Ad Words.

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s